Presentatie: Wilfred Vrind (Yvastgoed) en Koen Dons (Ziezodan)
Reparatieonderhoud, oftewel de verzoeken van de bewoners om herstel van een ontstane tekortkoming in de woning van die bewoners. Dat wil je goed doen, maar er zit een lastige kant aan … het is onvoorspelbaar. Dat betekent volgens Ziezodan echter niet dat het onbeheersbaar is.
Yvastgoed* stond voor de uitdaging om het onderhoudsproces naar een hoger niveau te tillen. Ze besloten om een samenwerking met Ziezodan aan te gaan, een dienstverlener met een digitaal platform voor dagelijks onderhoud. Wat heeft het ze tot nu toe opgeleverd? Tijdens deze KennisBite geven zij je inzicht in de voordelen van datagedreven werken, de ontzorging van Ziezodan voor Yvastgoed en hoe dit helpt om de huurderstevredenheid omhoog te krijgen.
Voor wie?
Geschikt voor alle woningcorporaties, voor functies als Manager Wonen, Manager Techiek, Verandermanagement en Manager IT.
Wat weet je nadat je de KennisBite hebt gevolgd?
Na het volgen van deze KennisBite weet jij hoe een dienstverlener met digitaal platform jou kan ontzorgen op het vlak van reparatieonderhoud, welke inzichten de data van een onderhoudsproces oplevert en hoe de meest optimale huurdersreis eruit ziet.
*Dit is inderdaad geen sociale huisvester. Ziezodan is wel in contact met een/meerdere woningcorporaties, maar ze willen samen met Yvastgoed nu alvast laten weten wat zij voor onze sector kunnen betekenen.