KennisBite: Klantcontact dat werkt – voor jou én je huurders

Presentatie: Woonbedrijf Ieder1 en Judith Sapulette van DIRECT Klantcontact

Woonbedrijf ieder1 en DIRECT Klantcontact nodigen je uit voor een inspirerende online sessie over het uitbesteden van klantcontact. Ontdek hoe ieder1 deze stap heeft gezet, welke uitdagingen ze tegenkwamen en welke voordelen het opleverde. DIRECT Klantcontact deelt daarnaast praktische inzichten over hoe je klantcontact professioneel, efficiënt én menselijk houdt. Deze sessie is ideaal voor woningcorporaties en organisaties die hun klantcontact willen verbeteren of overwegen om dit (deels) uit te besteden.

Voor wie is deze KennisBite bedoeld?
Managers en professionals binnen woningcorporaties die verantwoordelijk zijn voor klantcontact, dienstverlening of bedrijfsvoering.

Wat weet je nadat je de KennisBite hebt gevolgd?
Nadat je de kennisbite hebt gevolgd weet je wat het uitbesteden van klantcontact inhoud, wat de mogelijkheden zijn, wat de meerwaarde is voor de huurders en voor de woningcorporatie. Hoe het traject verloopt, waar je tegen aan kan lopen en hoe de relatie evalueert steeds beter kan worden.